خرید دستگاه اکسیژن ساز

قیمت دستگاه اکسیژن ساز - دستگاه اکسیژن ساز برای بیماری کرونا

خرید دستگاه اکسیژن ساز

۲۶ بازديد
هر ساله 4.2 میلیون کودک مبتلا به ذات الریه در کشورهای کم درآمد و متوسط ​​به فوریت برای زنده ماندن به اکسیژن نیاز دارند. این گاز نجات دهنده در هنگام نفس کشیدن به بیماران کمک می کند - چه کودک مبتلا به ذات الریه یا هیپوکسمی ، چه نوزادان تازه متولد شده و چه مادران مبتلا به عوارض هنگام تولد ، و چه بیمارانی که COVID-19 شدید دارند.
متمرکز کننده های اکسیژن - ماشین آلاتی که با حذف نیتروژن از هوای محیط اکسیژن ایجاد می کنند - به عنوان راه حل های مقرون به صرفه استفاده شده اند. این دستگاه های قابل حمل ، در اکثر موارد ، بهترین گزینه برای مناطق دور از دسترس و / یا منابع کم است که هیچ نیروگاه اکسیژن یا شبکه های انتقال سیلندر وجود ندارد.
در حال حاضر ، بهترین کنسانتره های موجود در بازار توسط یونیسف توزیع می شود و هزاران نفر را نجات می دهد. این دستگاه ها ابتدا به عنوان راه حل های پزشکی در خانه برای مکان هایی که آب و هوا کنترل می شود (به عنوان مثال با تهویه هوا) و برق قابل اطمینان است. متأسفانه ، برخی از محیط های کار UNICEF می توانند ناپایدار باشند ، دارای سیستم های برق معیوب و آب و هوای غبارآلود ، مرطوب و گرم. این بدان معناست که اگرچه تجهیزات در بسیاری از موارد به خوبی کار می کنند ، اما چالش های عملیاتی هنوز وجود دارند که باید برطرف شوند.
ژنراتور اکسیژن خالص 95٪: ژنراتورهای تولید کننده اکسیژن در محل از هوای فشرده شده در محل اکسیژن گازی تولید می کنند و یک گزینه مقرون به صرفه ، مطمئن و ایمن برای منابع گاز اکسیژن سنتی مانند سیلندرها یا مایع برودتی ارائه می دهند. ژنراتورهای اکسیژن در مدل های استاندارد با ظرفیت 1 تا 105 نیوتن متر مکعب در ساعت با خلوص 93- 95٪ در دسترس هستند. این طرح برای عملیات شبانه روزی 24 ساعته ساخته شده است. هر ژنراتور به عملکرد شروع و توقف خودکار مجهز است و ژنراتور را قادر می سازد تا با توجه به میزان مصرف به طور خودکار شروع و متوقف شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.