ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز خانگی

قیمت دستگاه اکسیژن ساز - دستگاه اکسیژن ساز برای بیماری کرونا

ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز خانگی

۲۷ بازديد
انتخاب دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای نیازهای پزشکی شما باید مطابق با نیاز اکسیژن تعیین شده توسط پزشک با قابلیت دستگاه اکسیژن باشد. تجویز پزشکان اغلب مقدار مشخصی از اکسیژن مورد نیاز بیمار را برای سالم ماندن مشخص می کند. این نسخه ها اغلب بر حسب لیتر در دقیقه جریان اکسیژن یا LPM نوشته می شوند. اگر نسخه شما مقدار مشخصی از اکسیژن را بر حسب لیتر در دقیقه نشان نمی دهد ، یک واحد 5 لیتری ارزان قیمت باید برای نیازهای شما کافی باشد. اگر با این حال ، نسخه شما 8 یا 10 LPM می خواهد ، باید یکی از واحدهای بزرگتری را انتخاب کنید که ظرفیت بیشتری برای تولید و جریان اکسیژن دارد.
دستگاه اکسیژن برای مصارف خانگی واحدهای ثابت هستند که برای اکسیژن درمانی در خانه استفاده می شوند. اگرچه اکثر واحدها مجهز به چرخ های کاستور هستند ، اما این چرخ ها حرکت واحد را از اتاق به اتاق دیگر در خانه تسهیل می کنند و در خارج از خانه قابل حمل محسوب نمی شوند. به دلیل اندازه و وزن زیاد ، اغلب آنها را غلیظ کننده اکسیژن ثابت می نامند. برای بیمارانی که از آمفیزم ، بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) یا سایر بیماریهای تنفسی مرتبط رنج می برند ، یک دستگاه متمرکز کننده هوا یکی از تجهیزات ضروری تجهیزات پزشکی خانگی است.
زندگی بسیاری از بیماران بستگی به پشتیبانی دستگاه آنها برای برآوردن نیازهای آنها دارد. اکثریت واحدها جریان مداوم اکسیژن را ارائه می دهند که در طول هر دو چرخه دم و بازدم بدون وقفه به بیمار تنفسی عرضه می شود. از طرف دیگر ، غلیظ کننده های اکسیژن قابل حمل ، اکسیژن اکسیژن جریان پالس را بیشتر از اکسیژن پیوسته به دلیل اندازه کوچک خود استفاده می کنند. دوز پالس اکسیژن مداوم نیست زیرا پف اکسیژن را فقط در چرخه استنشاق فراهم می کند. دستگاه های اکسیژن برای مصارف خانگی معمولاً بسیار بزرگتر از واحدهای قابل حمل هستند و جریان اکسیژن بیشتری را ارائه می دهند. بسیاری از این واحدهای بزرگ همچنین می توانند اکسیژن را برای لوله تا 50 فوت تامین کنند ، که به بیماران در خانه خود امکان تحرک قابل توجهی می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.