دستگاه اکسیژن ساز خانگی 10 لیتری

قیمت دستگاه اکسیژن ساز - دستگاه اکسیژن ساز برای بیماری کرونا

دستگاه اکسیژن ساز خانگی 10 لیتری

۲۴ بازديد
اکسیژن به عنوان یک درمان باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی ثبت شده تجویز شود و در فرم سفارش اکسیژن خانگی (HOOF) سفارش داده شود. تمام تجهیزات اکسیژن توسط یکی از چهار تامین کننده بر اساس محل زندگی شما در بریتانیا تامین می شود.
از شما خواسته می شود که فرم رضایت اکسیژن خانه (HOCF) را امضا کنید. همچنین باید اجازه دهید تا اطلاعات پزشکی و تماس با تامین کننده به اشتراک گذاشته شود. سپس این شرکت تمام تجهیزات مورد نیاز شما را در خانه شما تامین می کند. یک مهندس تجهیزات را نصب می کند و نحوه استفاده از آن را به شما یا یکی از بستگان، مراقبان یا دوستانتان توضیح می دهد.
شما می توانید اکسیژن را از ظرف آن از طریق کانول بینی یا ماسک صورت تنفس کنید. از یک دستگاه اکسیژن ساز می توان برای رساندن راحت تا شش لیتر اکسیژن در دقیقه استفاده کرد. اگر به سرعت جریان بالاتر اکسیژن نیاز دارید، احتمالاً به ماسک صورت نیاز خواهید داشت. گزینه های مختلف را با متخصص تنفسی خود در میان بگذارید.
دستگاه اکسیژن ساز اکسیژن را از غلیظ کننده یا سیلندر شما از طریق لوله های انعطاف پذیر به بینی شما می رساند. لوله در اطراف گوش شما حلقه می زند. از پلاستیک یا سیلیکون ساخته شده و سبک وزن است. مردم معمولاً آنها را به ماسک های صورت ترجیح می دهند زیرا راحت تر هستند و به طور مداوم اکسیژن را به بینی می رسانند.
ماسک های اکسیژن ساز روی بینی و دهان شما با تسمه های پلاستیکی در اطراف سر شما نگه داشته می شوند. اگر سوزش بینی یا خونریزی بینی دارید، یک ماسک ساده صورت مفید است. اگر همیشه از طریق دهان نفس بکشید، ممکن است ماسک صورت را راحت‌تر پیدا کنید. اما یک ماسک صورت می تواند احساس ناراحتی و محدودیت داشته باشد. برخی از ماسک‌ها کنترل بهتری بر غلظت اکسیژن ساز در نرخ‌های جریان خاص ارائه می‌کنند و متخصص مراقبت‌های بهداشتی شما ممکن است اگر فکر می‌کند که از آن سود می‌برید، یکی را به شما پیشنهاد دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.